English

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خبرداد؛

کشف و توقیف ۶ هزار لیتر روغن موتور قاچاق در اردستان

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از کشف 6 هزار لیترروغن موتور قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی این فرماندهی از یک دستگاه کامیون خبرداد.

کشف و توقیف 6 هزار لیتر روغن موتور قاچاق در اردستان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مصطفی صادق زاده بیان داشت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق کالا، ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان حین گشت زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از آن پرداخته و موفق به کشف 28 بشکه 220 لیتری حاوی 6 هزار لیتر روغن موتور خارجی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با اشاره به این که روغن موتور های مکشوفه فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این کالاها را 3 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان این که در این رابطه راننده متخلف خودرو ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه در زمینه قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه