English

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان انجام شد؛

افتتاح زمین چمن‌های مصنوعی در شهرستان خمینی شهر با اعتباری ۶ میلیارد تومان

زمین چمن‌های مصنوعی در شهرستان خمینی شهر با اعتباری 6 میلیارد تومان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان افتتاح شد.

افتتاح زمین چمن‌های مصنوعی در شهرستان خمینی شهر  با اعتباری 6 میلیارد تومان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، جواد محمدی در مراسم افتتاحیه زمین چمن‌های مصنوعی شهرستان خمینی شهر گفت: چمن مصنوعی و  طبیعی مجموعه  قدس خمینی شهر جمعا چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان با اعتبارات دولتی، استانی و شهرستان خمینی شهر راه اندازی شد.

وی در جمع جامعه ورزش شهرستان ضمن تبریک هفته بدنی اظهار داشت: ورزشکاران از بهترین سرمایه های کشور هستند و نوجوانان امروز افتخار آفرینان آینده کشور در رشته های ورزشی خواهند بود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به این مطلب که 15 درصد از افرادحاضر در  کاروان اعزامی به مسابقات آسیایی از استان اصفهان بودند افزود: یازده درصد از کسب مدال‌ها نیز از آن ورزشکاران اصفهانی بود.

این مقام مسئول ادامه داد: در شهرستان خمینی شهر نیز نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیگیر مسائل ورزش شهرستان هستند که با کمک مسئولان شهرستان و خیرین اصلاح و بهسازی در پروژه های ورزشی رخ داد.

محمدی گفت: خمینی شهر با زیر ساختهایی که دارد، می تواند در سطح قهرمانی بدرخشد و می‌طلبد که جامعه ورزش فوتبال در این امر اهتمام بورزند.

حجت الاسلام نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: با همکاری نهادهای آموزش و پرورش شهرستان خمینی‌شهر و شهرداری برخی شهرها امروز 6 مدرسه به چمن  مصنوعی مجهز و تعداد دیگری نیز در دست اقدام است؛ وی از هزینه 6 میلیارد تومانی چمن‌های مصنوعی محله وازیچه و مجموعه قدس و چمن طبیعی این مجموعه خبر داد و گفت: هزینه چمن مصنوعی قدس و چمن طبیعی قدس جمعا چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: چمن طبیعی ورزشگاه قدس نیز بهسازی شد که این زمین چمن طبیعی مجموعه قدس، یکی از  بهترین چمن‌ها در سطح استان است.

حجت الاسلام نقدعلی در ادامه توضیح داد: بحث چمن زمین دو دومیدانی محله وازیچه نیز در حال پیگیری است و انجام  کارهای عمرانی در این دولت بی نظیر  است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس به مبارزه مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: جنایت‌های اسرائیل نشان از نامردی و قساوت دارد و امروز ما وامدار مردم مبارز فلسطین هستیم و پشتیبانی همه جانبه خود را این مبارزه اعلام می داریم.

ورزشگاه خمینی شهر 2

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه