English

حجت الاسلام محمدتقی نقد علی:

نشست های مردم و مسئولان از زیباترین کارهایی است که درعرصه خدمت انجام می شود

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نشست های مردم و مسئولان از زیباترین کارهایی است که درعرصه خدمت انجام می شود.

 نشست های مردم و مسئولان از زیباترین کارهایی است که درعرصه خدمت انجام می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقد علی در ششمین دیدار مردم و مسئولان شهرستان خمینی شهر در محله فروشان گفت: هنگامی که مردم مشکلات خود را با یک مسئول درمیان می گذارند از برکات فراوانی برخورداراست؛مشکلاتی که ریزو درشت آنها از نزدیک لمس می شود و مسائل اساسی و اصلی مطرح می شود.

وی حضور مسئولان شهرستان در این جلسات را مثمر ثمر خواند و افزود: شنیدن درد مردم از نزدیک بخشی از مسئولیت مدیران دستگاه هاست.

این نماینده مجلس در خصوص مسائل محله فروشان تشریح کرد: محرومیت در برخی محلات بیشتر به چشم می خورد ، با وجود اینکه  انقلاب از منطقه فروشان شروع شده و این محله سهم ویژه ای باید از امکانات داشته باشد اما بالعکس به این محله توجه کمی شده و از مناطق کم برخوردار شهر خمینی شهر است.

حجت الاسلام والمسلمین نقد علی ‌از مطالبات مردم سخن گفت و اظهار کرد: از وظایف نماینده تزریق مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان است که در چهل روز گذشته بر اساس تلاش ها توانسته ایم ۸۴ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان تزریق کنیم.

وی ادامه داد:ازدیگر ‌رسیدگی های نماینده بازدید از ورزشگاه و  سالن محله لادره است که  آقای میربد بودجه ای به آن اختصاص داد و در نیمه اول سال ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس گفت: بهورزی حضرت زینب از موقوفه هایی است که حجت الاسلام ابوالبرکات از پول های مردم احداث کرد  و در زمان حال بلا استفاده مانده و تصمیم برآن شد سلامتکده طب سنتی در این مکان احداث گردد.

خمینی شهر

نقدعلی افزود: از مشکلات دیگر محله فروشان بن بستی است که کوچه بخشداری دارد و  نقش بی بدیلی در شهرستان دارد و با رییس میراث استان اصفهان تصمیم برآن شد که مشکلات این منطقه حل و  فصل شود و کوچه بخشداری به سامان برسد.

 این نماینده مجلس توضیح داد: ساخت ورزشگاه ۳۰۰۰ نفری از دیگر پروژه هاست که جزو پروژه های ملی محسوب می شود و اعتبار آن از وزیر ورزش دریافت شد و جانمایی زمین آن به زودی صورت می پذیرد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی به بحث آب اشاره کرد و گفت: یکی از مباحث مهم استان و شهرستان بوده و مشکلاتی که بین نمایندگان استان وجود دارد ، باید این معضلات حل و فصل شود.

حجت الاسلام نقدعلی خطاب به نماینده مردم بروجن: بنا نداریم حکومت فدرالی ایجاد کنیم ، حوزه زاینده رود مورد ظلم واقع شده و نماینده بروجن نمی داند ما بنا نداریم حکومت فدرالی ایجاد کنیم و آبی که از زاینده رود به خوزستان می رود با برنامه است و برخی از بدهی های آب زاینده رود احقاق  حق نمی شود که از نمونه های آن تونل سوم و بهشت آباد است که برای بدهکاری در بالادست برداشت شده است.

وی ادامه داد: امروز پشت سد زاینده رود ۱۸۰ میلیون متر مکعب آب بیشتر ندارد و این در حالی است که سد زاینده رود باید یک میلیارد و دویست میلیون‌ متر مکعب آب در آن موجود باشد، استاندار بحث کلید زدن آب خلیج فارس به زاینده رود را مطرح کرد که هزینه سنگینی در بردارد و برای هر متر مکعب باید ۱۰۰هزار تومان هزینه پرداخت کرد.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس یازدهم در پایان به انتخابات سال آینده اشاره و خاطر نشان کرد: در بحث ریاست جمهوری و شوراها مبنا و ملاک جز قانون چیز دیگری نیست و شخصی که مشکلی در پرونده خود ندارد می تواند به عرصه انتخابات وارد شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی