English

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

پرداخت ۱۰۳ میلیارد تومان زکات در شش ماهه نخست امسال در اصفهان

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: هم استانی های خیراندیش در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۰۳ میلیارد و ۷۲۷ میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند.

پرداخت ۱۰۳ میلیارد تومان زکات در شش ماهه نخست امسال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نبی اله اله دادی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه بیش از ۸۰درصد زکات جمع آوری شده در هر شهرستان بین نیازمندان همان شهرستان توزیع می شود، ادامه داد: درصد محدودی از این مبالغ صرف طرح های عمرانی عام المنفعه در سطح استان می شود.

 وی به پلاک گذاری ۸ هزار اصله درخت در قالب طرح شجره و ثمره طیبه (زکات مستحبی) برای مصرف نیازمندان و فقرا، اشاره داشت و افزود: شهرستان اردستان با ثبت بیش از ۲ هزار اصله درخت پسته، رتبه نخست این طرح در استان را به خود تخصیص داده است.

 قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در جلسات شورای زکات شهرها و بخش های استان، گفت: تلاش شده با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، در زمینه پرداخت زکات از ظرفیت های مردمی استفاده شود و کشاورزان و عموم مردم نیز می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سطح استان، با شماره گیری #۵*۰۳۱*۸۸۷۷* زکات خود را به نیازمندان واقعی اهدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه