English

طی شش ماهه نخست امسال انجام شد؛

بیش از ۲ هزار خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته استان اصفهان گفت: طی شش ماهه نخست امسال با هدف تامین سرپناه و سکونتگاه امن برای نیازمندان، بیش از ۲ هزار خدمت عمرانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان ارائه شده است.

بیش از ۲ هزار خدمت عمرانی برای تامین مسکن مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مصطفی انوری اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۸۵ خدمت عمرانی در زمینه خرید، احداث، تعمیرات و بازسازی منازل مددجویان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش مسکن مددجویان پرداخت شده است، ادامه داد: هزینه های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات، کمک خیران و تسهیلات قرض الحسنه بوده است.

انوری با اشاره به تسهیلات قرض الحسنه ارائه شده در این زمینه، افزود: برای حمایت از مددجویان در مسیر خانه دار شدن و تامین قسمتی از هزینه های ساخت، تکمیل، بازسازی و خرید مسکن، با معرفی به قرض الحسنه امداد ولایت بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اصفهان، تامین مسکن برای ایجاد آسایش زندگی مددجویان تحت حمایت را همواره در اولویت برنامه ریزی های این نهاد مطرح کرد و گفت: مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و موسسات دولتی و غیردولتی مرتبط با امر مسکن، نقش موثری در تامین این نیاز اولیه برای محرومان جامعه ایفا می کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه