English

مدیرعامل شرکت آبفا کاشان خبرداد؛

انشعابات غیرمجاز حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند / شناسایی۳۸ انشعاب غیرمجاز در کاشان

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ انشعاب غیرمجاز آب در این شهرستان شناسایی شده‌ و انشعابات غیرمجاز از معضلاتی است که علاوه بر تشدید تنش ‌آبی، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند.

انشعابات غیرمجاز حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می‌کند / شناسایی۳۸  انشعاب غیرمجاز در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا اسدی بیان کرد :یکی از راهکارهای اساسی مدیریت مصرف و پایدارسازی آب، شناسایی انشعابات و مصارف غیرمجاز می باشد، بنابراین مشترکان می‌توانند به صورت ۲۴ ساعت در همه نقاط شهرها و روستاهای زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب کاشان از طریق سامانه ۱۲۲ انشعابات غیرمجاز را معرفی کنند و از جوایز نقدی این طرح نیز بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: استفاده غیرمجاز از آب ضمن امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت راه گیری غیراصولی از شبکه ، هدررفت آب را افزایش داده و به دستگاه‌های اندازه‌گیری آب خسارت وارد می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان بیان کرد: ا نشعابات غیرمجاز همچنین موجب اخلال در خدمات‌رسانی به سایر زون‌های شبکه به واسطه افت فشار وارده به شبکه شده و میزان آب بدون درآمد را افزایش می‌دهد.

این مقام مسئول تاکید کرد: تلاش برای کاهش معضل انشعابات غیرمجاز علاوه بر آنکه تامین آب پایدار را ممکن‌تر می‌سازد، حقوق سایر مشترکان را نیز حفظ می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه