English

در شش ماهه نخست امسال انجام شد؛

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از مادران باردار و شیرده نیازمند

کمیته امداد استان اصفهان در شش ماهه نخست امسال از هزار و ۸۶۶ زن نیازمند در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده حمایت کرده است.

حمایت کمیته امداد استان اصفهان از مادران باردار و شیرده نیازمند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به طرح حمایت از مادران باردار و شیرده، اظهار داشت: هزار و ۸۶۶ زن نیازمند تحت حمایت از خدمات این نهاد در طرح کمک به بهبود تغذیه مادران باردار و شیرده بهره مند شدند. 

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اجرا می شود، ادامه داد: ماهیانه بن کارت خانوارهای تحت حمایت و زنان باردار و شیرده در سطح استان که جزو دهک درآمدی یک تا پنج جامعه هستند برای خرید کالاهای خوراکی تا سقف ۳۵۰ هزارتومان شارژ می شود. 

این مقام مسئول با اشاره به مزایای طرح کمک به رفع سوءتغذیه مادران باردار و شیرده، افزود: مادران مشمول این طرح می توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط گوناگون استان ثبت نام و پس از معرفی به این نهاد، از ابتدای چهارماهگی دوران حاملگی تا ماه ششم شیردهی از مزایای این طرح برخوردار شوند. 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با تاکید به مشارکت نیکوکاران در حمایت از نیازمندان، گفت: رفع به موقع نیازهای معیشتی مادران دارای فرزند شیرخوار از جمله اولویت‌های کارشناسان حوزه حمایت این نهاد است که با نیاز سنجی، به صورت مستمر مورد پیگیری می باشد و امیدواریم با مساعدت بیش از پیش خیران توفیقات بیشتری در راستای گسترده سازی دامنه این فعالیت های خداپسندانه حاصل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه