English

در جشن عاطفه‌ها انجام شد:

اهدای بیش از ۶ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: با اجرای طرح جشن عاطفه‌ها تاکنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان جمع‌آوری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

 اهدای بیش از ۶ میلیارد تومان به دانش‌آموزان نیازمند اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نبی‌اله اله‌دادی با بیان اینکه هر ساله رویداد ملی جشن عاطفه‌ها برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در روزهای ابتدایی سال تحصیلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز به رسم دیرینه، پایگاه‌های امداد در میادین اصلی شهر و سطح استان، همچنین ۳۱ شهریور در میعادگاه‌های نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مستقر هستند. 

وی  با اشاره به اینکه برگزاری جشن عاطفه ها با هدف آشنایی آینده‌سازان کشور با سنت‌حسنه انفاق است، ادامه داد: مشارکت هم‌استانی‌های عزیز در مراجعه به این پایگاه‌ها و کمک به تامین مایحتاج تحصیلی نیازمندان در تقویت و انتقال فرهنگ احسان و ایثار به نسل جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان موثر خواهد بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برای تامین حداقل لوازم‌التحریر و هزینه‌های اولیه دانش‌آموزان تحت حمایت افزون بر ۸۰ میلیارد تومان نیاز است، افزود: از زمان اجرای این طرح تاکنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومان جمع‌آوری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به سهولت دسترسی به روش‌های مشارکت الکترونیکی در پویش جشن عاطفه‌ها ، گفت: هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*031*8877* یا با استفاده از شماره کارت 6063737000002509 هدایای خود را برای شروع سال تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه