English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان :

۳۰۳۸ پایگاه در اصفهان میزبان جشن عاطفه ها هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از برپایی ۳۰۳۸ پایگاه، در روزهای پایانی شهریورماه آماده جمع آوری کمک های مردمی برای تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند خبرداد.

۳۰۳۸ پایگاه در اصفهان میزبان جشن عاطفه ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع با اشاره به آغاز جشن عاطفه ها از نیمه مردادماه، اظهار داشت: این جشن با برپایی پایگاه های نمادین امداد در میادین، معابر و پایگاه مصلاهای نماز جمعه، روزهای پایانی شهریور ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه ها به میزبانی مدارس نیز برگزار می شود، ادامه داد: طبق هماهنگی، این برنامه دهم مهرماه در ۲ هزار و ۲۵۷ مدرسه سطح استان با هدف نهادینه کردن فرهنگ خیر و احسان میان دانش آموزان برگزار خواهد شد.

 زارع با بیان اینکه سال گذشته در این طرح مبلغ ۳۱ میلیارد تومان از محل کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیراندیش استان جمع آوری شد، افزود: امسال جشن عاطفه ها با شعار "آینده ساز باشیم" برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه به ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، همچنین توسعه و تقویت فرهنگ خیر و احسان می باشد.

 مدیرکل کمیته امداد استان با دعوت از خیران برای حضور در این جشن، گفت: عموم مردم نیک اندیش می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مستقر این نهاد در سطح استان، با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* و یا با استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ هدایای خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست دانش آموزان نیازمند برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه