English

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

کمک ۵۰ میلیاردی اصفهانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت:خیران و نیکوکاران اصفهانی با شرکت در پویش جشن عاطفه‌ها تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال به دانش‌آموزان نیازمند استان کمک کرد‌ه‌اند.

کمک ۵۰ میلیاردی اصفهانی‌ها در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اخلاقی گفت: از این میزان کمک‌، بیش از ۱۰ میلیارد ریال نقدی و بقیه غیرنقدی به صورت کالا و نوشت‌افزار برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان بی‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک شده است.

وی افزود: پویش "جشن عاطفه‌ها" از حدود ۲۰ روز قبل از بازگشایی مدارس با مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار با هدف نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند در استان اصفهان آغاز شده است.

اخلاقی جمعیت دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش تحصیلی کمیته امداد این استان را حدود ۴۵ هزار نفر برشمرد و گفت: در جشن عاطفه‌های سال تحصیلی گذشته، خیران ۲۹۰ میلیارد ریال کمک کردند و امسال پیش.بینی می‌شود با توجه به مشارکت گسترده خیران و نیکوکاران این میزان کمک‌ها به ۴۰۰ میلیارد برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: جشن عاطفه‌ها امسال همزمان با بازگشایی مدارس استان، دهم مهر در تمامی مدارس استان اصفهان برگزار خواهد شد تا دانش‌آموزان برای کمک به همنوعان خود، سهمی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه