English

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان مطرح کرد:

پویش "جشن عاطفه ها" فرصتی برای کمک به دانش آموزان نیازمند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: پویش "جشن عاطفه ها" قبل از بازگشایی مدارس با مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار با هدف نیکوکاری برای تحصیل دانش‌آموزان نیازمند در استان اصفهان آغاز می شود.

پویش "جشن عاطفه ها" فرصتی برای کمک به دانش آموزان نیازمند

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اخلاقی با بیان اینکه پویش جشن عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید، درحال اجراست، اظهار داشت: این برنامه برای ترویج فرهنگ انفاق و احسان و نهادینه کردن کمک به علم‌آموزی فرزندان نیازمند، در بین دانش آموزان همزمان با بازگشایی مدارس در سراسر استان اصفهان در نیمه اول مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۵ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند تحت حمایت این نهاد هستند به اهداف اجرای پویش ملی جشن عاطفه‌ها پرداخت و ادامه داد: پویش جشن عاطفه ها برای اجرایی کردن نیت نیکوکاران و هدایت انفاق مردم در کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و با هدف آموزش فرهنگ انفاق و افزایش هم‌بستگی و انسجام اجتماعی در بین دانش آموزان اجرا می‌شود.

 اخلاقی در خصوص مکان‌هایی که برای دریافت کمک به پویش جشن عاطفه‌ها برنامه‌ریزی شده است، افزود: دفاتر و مراکزنیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان و کلیه مدارس از مکان‌هایی هستند که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در کوتاهترین زمان ممکن بدست دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و نیازمند اهدا کنند.

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه هدایای خیران در مدارس و نواحی آموزشی به دانش آموزان نیازمند همان مناطق اهدا می شود، گفت: عموم مردم خیراندیش استان برای پیوستن به پویش جشن عاطفه‌ها می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ واریز و یا با شماره گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* نذورات خود را اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه