English

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان خبرداد؛

برگزاری ۵۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه در سطوح مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در اصفهان خبرداد.

برگزاری  ۵۰۰  ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مرتضی عمومهدی در نشست خبری افتتاحیه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و برنامه‌های هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران گفت: با اینکه سال‌ها از جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس گذشته است، اما همچنان دفاع ادامه دارد و مردم کشورمان در مقابل جنگ ترکیبی و همه‌جانبه دشمن ایستاده‌اند.

وی در ارتباط با آمار شهدای استان توضیح داد: تعداد شهدای استان نزدیک به ۲۵ هزار شهید است که این آمار، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و شهدای مدافع سلامت را در بر می‌گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: در استان اصفهان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ۵۰۰ عنوان برنامه ویژه در سطوح مختلف و با حضور اقشار مختلف مردم برنامه‌ریزی شده است.

عمومهدی گفت: برگزاری صبحگاه مشترک و یادواره شهدای کارخانه ذوب‌آهن با حضور سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و برگزاری جلسه بصیرتی دفاع مقدس با حضور سرلشکر رحیم صفوی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در اصفهان است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: شامگاه پنجشنبه سی‌ام شهریورماه برنامه یادواره شهدا در پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود و همچنین اجرای طرح گشت رجبیون در محله‌های مختلف در راستای نظم و آرامش انجام می شود.

وی بیان داشت: همچنین جمعه سی‌ویکم شهریورماه با هدف مانور اقتدار و به نمایش گذاشتن آخرین دستاوردهای نظامی  رژه نیروهای مسلح با محوریت سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

سردار مرتضی عمومهدی ادامه داد: همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدارس سراسر استان و به صدادرآمدن زنگ مقاومت راویان دفاع مقدس به روایت خاطرات حضورشان در جنگ می‌پردازند .

این مقام مسئول بیان داشت: سرکشی از ۱۰ هزار خانواده شهید در سراسر استان با حضور مسئولان و پایگاه‌های مقاومت بسیج در هفته دفاع مقدس در اصفهان برگزار می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود: پنجشنبه ششم مهرماه نیز مراسم غباررویی، عطرافشانی، شستشوی قبور شهدا با گلاب و گل افشانی با حضور خانواده‌های شهدا و مسئولان برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین  برنامه افتتاحیه کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان از ساعت ۱۶ با حضور سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان در گلستان شهدا برگزار می‌شود .

عمومهدی با بیان اینکه توزیع ۱۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و توزیع ۷۰۰۰ بسته معیشتی به همت بسیج کارگری میان کارگران توزیع می شود، گفت: ۲۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر نیز به همت بسیج دانش آموز یدر هفته دفاع مقدس بین دانش‌آموزان محروم توزیع می گردد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود:همچنین به همت سازمان بسیج پزشکان ۵۰ گروه جهادی در نزدیک به ۱۰ هزار ویزیت رایگان توسط جامعه پزشکی در اقصی نقاط استان و مناطق محروم انجام می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه