English

به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس صورت گرفت؛

رونمایی از ۴۶ کتاب دفاع مقدس در اصفهان

46 کتاب دفاع مقدس در اصفهان به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس رونمایی شد.

رونمایی از 46 کتاب دفاع مقدس در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، استاندار اصفهان در سومین همایش سراسری  تجلیل  از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استاندار اصفهان که با رونمایی کتاب همراه بود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: ما در یک جنگ مشروع و مقدس 43 ساله هستیم که جبهه‌های دفاع تفاوت کرده است.دوره‌هایی با جانفشانی رزمندگان اسلام دنبال کردیم و دورانی را با یک جنگ نابرابرانه تحمیلی سپری کردیم و امروز به نحو دیگری در دفاع مقدس به سر می‌بریم.

سیدرضا مرتضوی افزود: ما هیچ وقت شروع کننده نبودیم و تنها دفاع کردیم و تلاش شده که در ارتقا جایگاه معنوی و فرهنگی و اسلام ناب قدم برداریم.

وی با بیان اینکه بتوانیم به نحو شایسته پرچم را به دست صاحب اصلی برسانیم، گفت: باید بپذیریم وقتی می‌توانیم در  این حرکت موفق شویم که مولفه های اولیه همراه باشد چرا که نگاه مردمی معطوف به کلام حق است.

استاندار اصفهان بیان داشت: اگر بخواهیم حرکت را تثبیت کنیم، نباید به تبعیت ولایت فقیه خدشه‌ای وارد شود چون هدف دشمن خدشه‌دار کردن تبعیت از این مهم است.

به گزارش موج؛ به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس  از 42 عنوان کتاب مکتوب و 6 کتاب  صوتی در نیمه اول سال 1401 با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه