English

استاندار کرمانشاه:

اقتدار و قدرت امروز ایران نتیجه دفاع مقدس و جانفشانی شهداست

استاندار کرمانشاه اقتدار، امنیت و قدرت امروز ایران را نتیجه دفاع مقدس و جانفشانی شهدا دانست و گفت: باید قدرشناس رشادت ها و ایثارگری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس بود و بر دستان تک تک آنان بوسه زد.

اقتدار و قدرت امروز ایران نتیجه دفاع مقدس و جانفشانی شهداست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان کرمانشاه در حسینه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) افزود: برنامه های بزرگداشت و تکریم رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، یادآوری رشادت ها، شجاعت ها، ایثار، جانفشانی و هوشمندی آنها و یک قدردانی ضروری است تا فراموش نکنیم داشته های امروز از کجاست.

وی تاکید کرد: از جان گذشتگی شهدای انقلاب و دفاع مقدس بود که انقلاب و کشور را حفظ کرد.

مدیریت ارشد استان دفاع مقدس مصداق و نماد بازری از کربلای حسینی دانست و گفت: کربلا نگین انگشتری نهضت پیامبر اسلام(ص) و دفاع مقدس نگین انگشتری قیام امام راحل است.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: رهبران هر دو قیام فرزندان و نوادگان رسول خدا(ص) بودند و رزمندگان هر دو قیام هم عاشقان شهادت و عارفان راه حق و حقیقت.

به گفته وی، در کربلا از نوزاد ۶ ماهه تا پیرمرد ۷۵ ساله حضور داشتند و در دفاع مقدس هم از نوجوان کم سن و سال تا پیرمرد کهنسال حضور داشتند که تمام این مشابهت ها در کنار شعارها، اهداف و مسیر مشتر‌‌ک آن، نشانگر این است که روح و شکل دفاع مقدس ما برگرفته کامل از قیام امام حسین علیه السلام است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه