English

استاندار کرمانشاه:

استان کرمانشاه حق بزرگی به گردن کشور دارد، تمام توانم را برای پیشرفت این منطقه بکار بسته ام

استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه سینه ستبر کشور شکسته شده، اما همچنان که به مردم قول داده‌ام با تمام توان برای ترمیم این آسیب ها تلاش می‌کنم.

استان کرمانشاه حق بزرگی به گردن کشور دارد، تمام توانم را برای پیشرفت این منطقه بکار بسته ام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه در مراسم گرامیداشت عملیات نصر ۷، یادواره شهدای لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم (ص) و آئین تجلیل از فرماندهان و خانواده شهدای عملیات نصر ۷ گفت: استان کرمانشاه حق بزرگی به گردن کشور دارد و هزینه‌های گزافی برای حفظ انقلاب و ایران اسلامی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس پرداخت کرده‌ و به‌همین دلیل مشکلات و نابسامانی‌های کنونی استان کرمانشاه شایسته مردم صبور و قهرمان آن نیست.

بهمن امیری مقدم با قانع و نجیب خواندن جوانان این استان، اظهار داشت: بسیاری از آن‌ها فقط یک شغل از مسئولان خواسته‌اند، اما متأسفانه این درخواست حداقلی هم از آن‌ها دریغ شده‌است.

وی با بیان این‌که با توسل به خداوند متعال تمام توان و انرژی خود را برای خدمت به مردم استان به‌کارگرفته ام، گفت: ما مسئولان باید تلاش کنیم تا در ادامه مسیر شهدای گران‌قدر انقلاب دچار لغزش و انحراف نشویم، زیرا اگر تلاش و خدمت، مخلصانه و در مسیر باری‌تعالی نباشد، به تعبیر قرآن در هر ۲ دنیا خسارت بار است.

استاندار کرمانشاه با بیان این‌که برکت انقلاب اسلامی قرار داشتن در مسیر اهل‌بیت(ع) است، گفت: نقاط عطف و قله‌های انقلاب به‌صورت دقیق از عاشورای حسینی گرفته شده‌؛ از عرفان و ایثار رزمندگان، شجاعت و جان‌فشانی آن‌ها و توکل و شب‌زنده‌داری تا جدا شدن سر بسیاری از رزمندگان به‌مانند مولایشان امام حسین(ع) و حتی تشنه به شهادت رسیدن بسیاری از رزمندگان از جمله شهدای عملیات نصر ۷.

امیری مقدم عنوان کرد: شعار رهبر انقلاب درباره‌ی «جهاد تبیین» نیز برگرفته از روشنگری حضرت زینب سلام‌الله‌علیها پس‌از واقعه کربلا بوده، زیرا اگر ایشان نبود، بنابر آن شعر معروف، «کربلا در کربلا می‌ماند». امروز نیز وظیفه همه ماست که ایثارگری و جان‌فشانی رزمندگان و شهدای بزرگ انقلاب را برای نسل‌های جوان و جهانیان بازگو کنیم.

در پایان این مراسم آیین تجلیل از فرماندهان و خانواده‌های شهدای عملیات نصر ۷ با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه