English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

سارقان ۳۰ میلیاردی از منازل اصفهان دستگیر شدند/ اعتراف متهمین به ۱۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره ای که با دستبرد به 10 منزل 30 میلیارد از اموال این منازل را به سرقت برده بودند، خبر داد.

سارقان 30 میلیاردی از منازل  اصفهان دستگیر شدند/ اعتراف متهمین به 10 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات ویژه و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه ها نهایتاً رد پای باندی 3 نفره را در این سرقت ها به دست آورده و  با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتندکه  این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که آخر هفته ها در استان اصفهان دست به سرقت می زنند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان سارقان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی افزود: سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به 10 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند که ارزش این اموال برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی مال باختگان این سرقت ها و انجام اقدامات لازم برای تحویل اموال مسروقه به آنان خبر داد و گفت: با تنظیم شکایت شاکیان و تکمیل تحقیقات کارآگاهان، پرونده تشکیل و این متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه