English

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۶ سارق سابقه دارمنازل / کشف ۱۰۰ میلیارد اموال مسروقه از متهمان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 6 سارق سابقه دار که از منازل مردم در استان های اصفهان، گلستان و قزوین سرقت کرده بودند و کشف 100 میلیارد اموال مسروقه از مخفگاه این متهمان خبر داد.

دستگیری 6 سارق سابقه دارمنازل / کشف 100 میلیارد اموال مسروقه از متهمان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم در شهر اصفهان و شکایت شهروندان به پلیس، موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل هایی که مورد دستبرد قرار گرفته بودند و جمع آوری آثار و ادله های مربوط به سارقان در نهایت رد پای 6 سارق سابقه دار را در این سرقت ها بدست آوردند که به صورت 2 نفره از این منازل سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان جزو سارقان در حرکت و از مرتکبان تکرار جرم هستند خاطر نشان کرد: با رصد هوشمندانه کارآگاهان سرانجام مخفیگاه آنان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی ظرف 48 ساعت تمامی آنها دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

سرهنگ تُرکیان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل طلاجات، سکه، وجوه نقد، نقره جات و گوشی تلفن همراه کشف شده که ارزش این اموال توسط کارشناسان بالغ بر 100 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی همچنین از کشف 2 قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ های مربوطه و آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت ها طی بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد در تحقیقات صورت گرفته به ده ها فقره سرقت منزل در شهرستان های اصفهان، مبارک، شاهین شهر و همچنین استان های  قزوین و گلستان اعتراف کردند که به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

تُرکیان گفت: تحقیقات بر روی پرونده این سارقان کماکان ادامه دارد و شهروندانی که طی سه ماه گذشته منازل آنها مورد سرقت قرار گرفته می توانند برای پیگیری پرونده خود به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه