English

معاون استاندار اصفهان:

امور مدارس و دانش‌آموزان استثنایی تسهیل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان ۲۸ شهرستان دارد و تمام شهرستان‌ها درگیر موضوع و مشکلات مدارس استثنایی هستند.

 امور مدارس و دانش‌آموزان استثنایی تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: تزریق نیروی انقلابی و معتقد به آموزش و پرورش نیاز است تا نسل آینده را به گونه‌ای پرورش دهد که در تراز انقلاب اسلامی باشند.

وی اضافه کرد: استان اصفهان ۲۸ شهرستان دارد و تمام شهرستان‌ها درگیر موضوع و مشکلات مدارس استثنایی هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این راستا لازم است در نشست شورای آموزش و پرورش استان مصوبه‌ای داشته باشیم که تمام شهرستان‌ها با استفاده از ظرفیت اداره آموزش و پرورش خود و کمک گرفتن از خیران و شهرداری در زمینه تسهیل امور مدارس استثنایی و ایاب و ذهاب دانش‌آموزان گام بردارند.

جان‌نثاری گفت: فرمانداران به عنوان رؤسای شورای آموزش و پرورش شهرستان موظف هستند به سرعت جلسه برگزار کنند و نیازهای شهرستان را در این زمینه اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: در شهرستان اصفهان نیز شهرداری و خیران برای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی درخصوص کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش گفت: این درخواست را داریم که برای افزایش جذب آموزش و پرورش تلاش کنید؛ چرا که راهکارهای دیگر مانند استفاده از نیروی بازنشسته در حد مُسکن و راهکار مدیریتی برای برون رفت از وضع موجود است و راهکار اصلی این اقدامات نیست.

جان‌نثاری متذکر شد: دوای درد این است که آموزش و پرورش باید نیروی کافی و شایسته داشته باشد، اگر در آموزش و پرورش افرادی هستند که نتوانستند مشکلات اجتماعی و فرهنگی را مدیریت کنند و دانش‌آموزانی تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند، نیروهای شایسته‌تری هستند که می‌توانند در این جایگاه قرار بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: هنگامی که می‌گفتیم سند ۲۰۳۰ در مدارس اجرا می‌شود، شوخی نمی‌کردیم؛ دانش‌آموزی که سال گذشته به خیابان آمد و به آتش اغتشاشات دمید، در زمان آغاز دوره قبل و سیاست‌های غرب‌گرا هفت سال داشته و تازه وارد مدارس شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه