English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبرداد؛

رشد ۲۰ درصدی رتبه‌های دورقمی استان اصفهان در آزمون سراسری

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نمودار قبولی در آزمون سراسری نشان می‌دهد رتبه‌های دورقمی اصفهانی ها در آزمون سراسری رشد ۲۰ درصدی داشته است.

رشد ۲۰ درصدی رتبه‌های دورقمی استان اصفهان در آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ابراهیمی بیان کرد: نمودار قبولی آزمون سراسری امسال نشان می‌دهد که دانش آموزان استان پس از تهران در رده دوم قرار گرفته اند و رشد ۱۰۰ درصدی در میزان قبولی و رشد ۲۰ درصدی در رتبه‌های دورقمی داشته اند و در حوزه مدال‌آوران المپیاد رشد ۲۲ درصدی را به ثبت رسانده اند.

وی با اشاه به سهمیه ۲۳۰۰ نفری استان در پذیرش دانشگاه فرهنگیان در سال گذشته افزود: این میزان در سال جاری به ۲۷۰۰ نفر رسیده تا بتوانیم کمبود نیروی موجود را جبران کنیم.

این مقام مسئول گفت: همچنین در سال تحصیلی گذشته آموزش و پرورش استان با کسب ۲۶۴ رتبه فرهنگی، هنری و قرآنی ، رتبه اول کشوری در امور پرورشی را کسب کرده است .

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به رشد بیش از ۲۰۰ درصدی مدارس خیر ساز در سال گذشته افزود: به ‌ازای هر روز حدود ۳ کلاس درس در استان کلنگ‌زنی یا افتتاح شده تا از این مسیر کیفیت‌بخشی به فضای فیزیکی نیز اتفاق بیفتد.

به گزارش موج؛ در آزمون سراسری امسال ، پرهام مصطفوی از اصفهان رتبه اول و آرمین امامی رتبه پنجم گروه آزمایشی تجربی، علیرضا کرمی رتبه دوم گروه زبان های خارجی و مبینا طلایی پور رتبه چهارم گروه هنر را کسب کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه