English

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری نجف آباد در گفتگو با موج خبرداد؛

انجام ۷۳۳مورد حادثه و حریق طی پنج ماه گذشته در نجف آباد

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: در پنج ماه گذشته733مورد حادثه و حریق توسط تیم های عملیاتی ایستگاه های پنج گانه سطح شهر نجف آباد انجام شده است.

 انجام 733مورد حادثه و حریق طی پنج ماه گذشته در نجف آباد

 امیرکاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه در پنج ماه گذشته تعداد  733مورد عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق توسط نیروهای آتش‌نشان در تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های پنجگانه سطح شهر پوشش داده شد، بیان کرد: طی این مدت نیز  480 مورد عملیات در حوادث و 253 مورد عملیات اطفاء حریق در مناطق مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره اینکه از مجموع عملیات‌های صورت گرفته این مدت، 33 مورد از آتش‌سوزی‌ها مربوط به منازل مسکونی و 24 مورد کارخانه، کارگاه و انباری بوده است، افزود: بیشترین فراوانی آمار حریق‌های پنج ماه گذشته، حریق وسایل نقلیه با تعداد 43 مورد بوده، که با اقداماتی نظیر بازدید سیستم برق و سوخت‌رسانی خودرو می توان بسیاری از این اتفاقات را پیشگیری و مدیریت کرد وی گفت: با توجه به تعداد و زمان حوداث رخ داده در منازل و خودرو تجهیز و آگاهی از شیوه استفاده از آن در زمان حریق به دستگاه خاموش کننده ضروری است.

آتشیار امیر کاوه از مجموع حوادث گزارش شده در پنج ماه گذشته تعداد  220 مورد حوادث را مربوط به حیوانات و 66 مورد محبوسی در آسانسور بوده که این آمار بر لزوم توجه دقیق‌تر و نیاز بازرسی ماهانه و اخذ مجوزهای استاندارد فنی در استفاده ایمن از این تجهیزات را بیش از پیش نمایان می کند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد در پایان از تمامی شهروندان فهیم نجف‌آباد خواست تا با رعایت موارد ایمنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف‌آباد را در انجام امور محوله یاری نموده تا با تعامل صورت گرفته و رعایت اصول ایمنی بیشتر شاهد کاهش بروز هر گونه حریق، حادثه و خسارت های مالی و جانی در جامعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه