English

عبدالمهدی حسین پور خبرداد؛

نگهداری غیراصولی بنزین در حیاط منزل منجر به آتش سوزی شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: نگهداری غیر اصولی بنزین در حیاط منزلی در ۲۲ بهمن منجر به آتش سوزی شد.

نگهداری غیراصولی بنزین در حیاط منزل منجر به آتش سوزی شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالمهدی حسین پور معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: بامداد چهارشنبه ۱۷خرداد ماه ساعت ۰۲:۳۹ طی تماس تلفنی با مرکز ١٢۵ آتش نشانی، خبر از حریق خودرو در حیاط منزل دریافت میشود.

وی با بیان اینکه حادثه در حیاط منزلی در محله ۲۲ بهمن کوچه مشکات ۱۲ رخ داده است افزود: به محض اطلاع از وقوع حریق اکیپ عملیاتی آتش نشان از ایستگاه‌ های شماره هشت، دو و چهار به محل اعزام شده و عملیات اطفا و جلوگیری از گسترش حریق صورت می گیرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهارداشت: حریق بر اثر بی احتیاطی و عدم رعایت ایمنی در نگهداری مخازن سوخت بوده که با گسترش شعله های آتش یک فروند قایق موتوری و شش دستگاه موتور سیکلت نیز طعمه حریق میشوند.

حسین پور با ابراز اینکه متاسفانه در این حادثه یک نفر از ناحیه دست دچار سوختگی میشود، ضمن اشاره به بی احتیاطی و عدم رعایت ایمنی در نگهداری مخازن سوخت علت اصلی وقوع حریق را در دست بررسی اعلام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در خصوص رعایت ایمنی تاکید کرد از نگهداری هرگونه سوخت و مایعات قابل اشتعال، در منزل خودداری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه