English

انتخاب بهورز دانشگاه علوم پزشکی کاشان به‌عنوان بهورز نمونه کشوری

کارشناس مسئول بهورزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بهورز این دانشگاه به‌عنوان بهورز نمونه کشوری سال جاری انتخاب شد.

انتخاب بهورز دانشگاه علوم پزشکی کاشان به‌عنوان بهورز نمونه کشوری

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، زهره رجبی گفت: زهرا پورحسینی، بهورز خانه بهداشت باریکرسف به‌عنوان بهورز نمونه کشوری در سال جاری انتخاب شد.

وی تصریح کرد: پورحسینی در طول سابقه کاری خود در خانه بهداشت، بدون حضور بهورز مرد در روستا، نه تنها فعالیت‌های یک بهورز در خانه بهداشت را به‌طور دقیق انجام می‌داد، بلکه تمامی فعالیت‌های بهورزی بیرون از خانه بهداشت از قبیل فعالیت‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای را هم به‌طور کامل و بی‌نقص پیگیری کرده است.

رجبی در ادامه با اشاره به نقش حیاتی و مهم بهورزان بهداشتی در بهبود و ارتقای دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی اولیه و اساسی جامعه و بسیج فعالیت‌های جامعه برای سلامتی و بهداشت، یادآور شد: مراقبت‌های بهداشت اولیه (PHC) همان‌طور که در کنفرانس آلما آتا در سال 1978 مشخص شد، نشان‌دهنده نقش بهورزان در برآورده کردن نیازهای بهداشتی جامعه بود.

 کارشناس مسئول بهورزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: واگذاری کارها و مسئولیت‌ها به بهورزان اجتماعی اخیراً بیشتر از نظر منابع انسانی و نیز از نظر جهانی موردتوجه قرار گرفته تا به آن وسیله کیفیت خدمات بهداشتی درمانی و بکارگیری استراتژی‌های کلیدی و مناسب ارتقا یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه