English

سرپرست دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

بومگردی از ظرفیت‌های خوب شهرستان خمینی شهر است

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال و سرپرست دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بومگردی از ظرفیت‌های شهرستان خمینی شهر به شمار می‌رود.

بومگردی از ظرفیت‌های خوب شهرستان خمینی شهر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، احسان شهیر در جلسه اداری شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد: هر شهر ظرفیت و پتانسیل های خاص خود را دارد که در خمینی شهر بومگردی از ظرفیت‌های خوب  شهرستان محسوب می شود.

 وی در جلسه شورای اداری در هفتمین روز از هفته دولت در جمع دولتمردان خمینی شهر گفت: در مدیریت دو رویکرد با عنوان اجرایی و استراتژیک داریم که در رویکرد اولی دیدگاه بر اساس زمان حال است اما در رویکرد استراتژیک تمرکز مدیریت، برزمان آینده دلالت دارد .

احسان شهیر با اشاره به این مطلب که یک مسئول،یا خدمتگزار دارای یک توانمندی خاص است اذعان کرد : هر فرد توانمند در جامعه که هدفی را دنبال می‌کند، باید با رویکرد آینده نگری فعالیت خود را برنامه ریزی کند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال و سرپرست دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری در ادامه بیان کرد: هر مکان ظرفیت‌ها و پتانسیل های مخصوص به خود را دارد که خمینی شهر نیز دارای ظرفیت‌های بسیاری است که بومگردی یکی از ده ها نمونه ظرفیت‌های موجود در این شهرستان است.

شهیر از اختصاص  31 هزار میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان خبر داد و گفت :تا کنون 27 میلیاردتومان از این اعتبار  توسط بنگاه ها جذب شده که به شهرستان خمینی‌شهر با تسهیلات حدود  249 میلیارد و 150 میلیون تومان سرمایه ثابت پرداخت و 248 میلیارد و صدویازده میلیون تومان سرمایه در گردش پرداخت شده که مجموع آن حدود پانصد میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال و سرپرست دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در بحث تبصره 18 تشریح کرد:اعتبار و پول استان اصفهان سال گذشته سه میلیارد تومان بود که 70 درصد آن جذب شد.

شهیر افزود:تبصره 18 دارای دوبخش است که بخشی از آن تسهیلات  قرض‌الحسنه ها هستند و اعتبار آن 2400میلیارد تومان به استان تخصیص یافته و قسمتی از آن برای سربازانی است که بعد از پایان خدمت وارد بازار کار می شوند و بخش دیگر به گروه های  دانش بنیان و کمیته امداد و بهزیستی ، بنیاد برکت و علوی تعلق گرفته ؛قسمت دوم تسهیلات نیزدر اختیار اشتغال شهرستان هاست که تقسیم آن انجام شده است.

وی از برتر بودن استان در صنعت نساجی خبرداد و گفت: با توجه به اینکه در این صنعت برتر هستیم اما در بحث پوشاک ضعیف عمل کرده ایم و استان اصفهان باید پوشاک مورد نیاز را از دیگر شهرها تامین کند و ای کاش افراد توانمند وبا اصالت فرهنگی در این عرصه حاضر می شدند.

شهیر از اقتصاد پایدار سخن گفت و افزود: مشاغل خانگی جزو اقتصاد پایدار محسوب می‌شود  که گستره آن وسیع است و 100 میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص یافته که بر اساس نیاز این مبلغ بین شهرستانها تقسیم شده است.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال و سرپرست دفترهماهنگی امور اقتصادی استانداری در پایان خاطرنشان کرد :آموزش و توانمند سازی و شبکه سازی در مشاغل پایدار بسیار حائز اهمیت است و می توان در اکثر مشاغل این دو هدف را اجرایی کرد.

به گزارش موج؛ دولتمردان خمینی شهر و استان اصفهان باحضور بر مزار شهدای انقلاب اسلامی از دو طرح بازدید و فاز اول مرکز پشتیبانی وخدمات موتوری شهرداری خمینی شهر و خانه بومگردی افتتاح گردید.

افتتاح خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه