English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:

اصلاح و رفع ۱۴۴ نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: از ۲۱۴ نقطه حادثه‌خیز استان ۱۴۴ نقطه رفع و این آمار به ۷۰ نقطه حادثه‌خیز در سراسر استان کاهش یافته است.

اصلاح و رفع ۱۴۴ نقطه حادثه‌خیز در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهران زینلیان در پنجمین جلسه شورای ترافیک استان گفت: در ابتدای آغاز فعالیت در مدیریت استان با بررسی‌های کارشناسی دریافتیم ۲۱۴ نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد، در راستای کاهش آمار تصادفات استان رفع این نقاط را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حسب تلاش‌های انجام شده در استان این تعداد به ۷۰ نقطه کاهش یافته که اتفاق مسرت‌بخشی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: سایر مصوبات این جلسه در خصوص مشکلات دسترسی شهر کاشان و قمصر بود که به صورت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زینلیان ادامه داد: در این راستا مقرر شد طرح‌های ایمن دسترسی به این شهرستان تنظیم و به جلسه بعد ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان نیز در نشست مطرح شد و شهرداری بعنوان متولی این طرح درخواست‌ داشت دقیق سازی مسیر به گونه‌ای انجام شود تا کمترین تعارض با اراضی و حریم‌های شهری اتفاق بیفتد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان متذکر شد: در این خصوص موارد ضمن بررسی کارشناسی مورد تصویب قرار گرفت.

زینلیان عنوان کرد: طرح رینگ چهارم ترافیکی در شهر اصفهان کاملاً اجرایی شده و همزمان در تمام شهرهایی که در مسیر طرح قرار دارند برای آزادسازی مسیر، در حال پیگیری است تا به مرحله اجرایی کامل درآید.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، رینگ حفاظتی کلانشهر اصفهان از تقاطع سردار سلیمانی در مجاورت کارخانه قند اصفهان شروع می‌شود و پس از طی مسافتی حدود ۷۸ کیلومتری و عبور از محدوده و حریم ۶ شهر اصفهان دولت آباد، خورزوق، خمینی شهر، درچه و ابریشم نهایتاً به تقاطع سردار سلیمانی منتهی می‌گردد.

معاون استاندار اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه