English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبرداد؛

مرگ ۳ نفر در پی تخطی از سرعت مطمئنه در اتوبان چمران اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مرگ 3نفر به علت تخطی از سرعت مطمئنه خودرو پژو 405 در بزرگراه شهید چمران اصفهان خبرداد.

مرگ 3 نفر در پی تخطی از سرعت مطمئنه در اتوبان چمران اصفهان

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت:در ساعات اولیه بامداد روز جاری طی اعلام مرکز فوریت های110 مبنی بر یک فقره برخورد خودرو با شیء ثابت در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید چمران بلافاصله مأموران پلیس راهور به همراه سایر عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پژو 405 حین حرکت با یک درخت برخورد که متأسفانه در این حادثه راننده 36 ساله و سرنشین جلوی خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 3 سرنشین دیگر خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند که یکی از سرنشینان خودرو نیز در بیمارستان فوت می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به این که کارشناسان مربوطه علت این حادثه را عدم توانایی راننده خودرو در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه تشخیص دادند از رانندگان خواست در موقع رانندگی به خصوص در ساعات خلوت و پایانی شب فریب خلوتی بزرگراه ها و معابر را نخوردند و تحت هر شرایطی به قوانین پایبند بوده و با سرعت مجاز و مطمئن حرکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه