English

رییس اورژانس علوم پزشکی تربت‌حیدریه:

حادثه تصادف تریلی و اتوبوس در جاده تربت حیدریه با ۲۷ کشته و زخمی

رییس اورژانس علوم پزشکی تربت‌حیدریه بیان کرد: کارشناسان اورژانس در لحظه‌های نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های بالینی پیش بیمارستانی لازم حاضر شدند.

حادثه تصادف تریلی و اتوبوس در جاده تربت حیدریه با ۲۷ کشته و زخمی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، دکتر محمدجواد امیری؛ رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در خبری اطلاع داد: برخورد یک دستگاه تریلی با اتوبوس در محور مه ولات به بجستان و جان باختن یک تن و مصدومیت ۲۶ نفر در این حادثه.

امیری در ادامه این خبر اضافه کرد: این حادثه در حوالی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه صبح امروز ۲۴ مردادماه به مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس دانشگاه اعلام شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس فیض‌آباد، میاندهی، عبدل‌آباد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در ادامه این اطلاع رسانی متذکرشد: با توجه به شدت حادثه یک پایگاه امداد و نجات هلال احمر نیز به محل فراخوان شد.

وی همچنین تصریح کرد: کارشناسان اورژانس در لحظه‌های نخستین پس از تماس با مرکز در محل حادثه برای امدادرسانی و تسریع در انجام اقدام‌های بالینی پیش بیمارستانی لازم حاضر شدند.

امیری در خاتمه افزود: این سانحه ترافیکی که در محور مه ولات به بجستان رخ داده بوده ۲۶ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت و کلیه آسیب دیدگان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین (ع) منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه