English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

دستگیری متهم فراری با یک کیلو مواد افیونی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری یکی از متهمان تحت تعقیب مراجع قضایی به همراه بیش از یک کیلو مواد افیونی در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

دستگیری متهم فراری با یک کیلو مواد افیونی در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در راستای طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر با هدف پیشگیری از گسترش کانون های جرم و در پی کسب اخباری مبنی بر اقدام مجرمانه یکی ازمتهمان تحت تعقیب مراجع قضائی، در زمینه توزیع مواد مخدر به جوانان در یکی از محلات شاهین شهر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در عملیاتی ضربتی او را دستگیر و مقدار یک کیلو و 50 گرم انواع موادمخدر که در پک های کوچک بسته بندی و آماده توزیع شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت و درچهار چوب قانون با فروشندگان مواد مخدر و عوامل ایجاد ناامنی در جامعه برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه