English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر:

سارق دوچرخه و اموال مجتمع های مسکونی در شاهین شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت دوچرخه و اموال داخل مشاعات مجتمع های مسکونی در این شهرستان می کرد خبرداد.

سارق دوچرخه و اموال مجتمع های مسکونی در شاهین شهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و همچنین سرقت اموال موجود در مشاعات و انباری های مجتمع های مسکونی در سطح شاهین شهر بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری 11 با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی های میدانی توانستند عامل این سرقت ها را شناسایی و پس از  هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم علاوه برکشف 3 دستگاه دوچرخه مسروقه بیش از 600 میلیون ریال اموال مسروقه دیگر که سارق از داخل انباری ها و مشاعات مجتمع های مسکونی سرقت کرده بود کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می کنند و باعث ایجاد نا امنی در جامعه می شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن110به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه