English

با اجرای طرح نوروزی صورت گرفت؛

دستگیری ۳۴ سارق و کشف ۴۶ فقره سرقت در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تعطیلات نوروزی و دستگیری 34 سارق و کشف 46 فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 34 سارق و کشف 46 فقره سرقت در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در تعطیلات نوروزی طی 5 مرحله توسط پلیس های تخصصی این شهرستان و با همکاری مأموران یگان امداد به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری 34 نفر سارق سابقه دار و کشف 46 فقره انواع سرقت ، همچنین کشف 11 دستگاه خودرو و 8 دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد تصریح کرد: دستگیری 109 خرده فروش، جمع آوری 153 معتاد متجاهر و کشف 12 کیلو انواع مواد مخدر نیز از دیگر دستاوردهای اجرای این طرح بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به این که معرفی متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، از همراهی و همکاری مردم نجف آباد با پلیس تشکر و خاطر نشان کرد: به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان طرح های ضربتی پلیس با هدف مبارزه مقتدرانه با سارقان به طور ویژه در سال جدید در دستور پلیس شهرستان بوده که شهروندان نیز می توانند با گزارش سریع و به موقع ناهنجاری های اجتماعی از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 نقش موثری در پایداری امنیت جامعه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه