English

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان:

فعالیت شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن قیمت ندارد

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: هرچه جوایز بهتری به دوستان اهدا شود، توفیق بیشتری در این زمینه کسب کرده‌ایم اما نمی‌توان روی فعالیت دوستان قیمتی گذاشت.

فعالیت شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن قیمت ندارد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام ولی‌الله روان در جمع خبرنگاران در ارتباط با سطح بالای شرکت‌کنندگان و داوران اظهار داشت: مسابقات قرآن در سطح بالا و کیفیت بسیار مطلوبی در حال برگزاری است و انصافاً سطح مسابقات و کیفیت برگزاری در حد بسیار مطلوب و قابل‌قبول است.

 وی ادامه داد: استقبال خوب است و اکثر قاریانی که شرکت‌کننده بودند، حضور دارند و این نشان از استقبال خوب شرکت‌کنندگان دارد.

 روان با اشاره به عدم رضایت برخی شرکت‌کنندگان از هدایای در نظر گرفته شده، بیان کرد: روی فعالیت این دوستان نمی‌توان قیمت گذاشت و هرچه جوایز بهتری به دوستان اهدا شود، توفیق بیشتری در این زمینه کسب کرده‌ایم.

 معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: برگزارکنندگان، تجارب خیلی خوبی در سال‌های گذشته کسب کرده و تقریباً آگاه به نقاط قوت و ضعف هستند و برخی دوستان در حاشیه می‌گفتند کاش فضایی فراهم شود که عموم مردم بتوانند شرکت کرده و از قرائت دوستان استفاده کنند، برای این موضوع باید فضا را باز و اطلاع‌رسانی را بیشتر کنیم تا امکان حضور عموم مردم فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه