English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا خبر داد؛

برگزاری چهل و پنجمین مسابقات قرآن اوقاف در شهرضا/ رقابت ۲۲۰ شرکت کننده

​رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا از رقابت 220 نفر از چهار شهرستان استان در شهرضا در مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف خبر داد.

برگزاری چهل و پنجمین مسابقات قرآن اوقاف در شهرضا/ رقابت 220 شرکت کننده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فرهاد عرب با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: در این دوره از مسابقات شهرضا میزبان مسابقات چهار شهرستان سمیرم، مبارکه، لنجان و شهرضا بود.

وی با بیان اینکه ٢٢٠ شرکت کننده بالای ١٨ سال  از این چهار شهرستان در این دوره از مسابقات حضور داشتند، گفت: از این تعداد ۴٠ نفر شرکت کننده آقا و ١٨٠ نفر خانم بوده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا افزود: به نفرات برتر لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود همچنین به مسابقات استانی هم اعزام می‌شوند.

عرب با بیان اینکه این مسابقات در سه بخش آوایی انفرادی، گروهی و معارفی برگزار می‌شود، بیان کرد: رشته‌های حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش آوایی انفرادی قرار دارند و در بخش گروهی نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا تصریح کرد: تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه هم رشته‌های بخش معارفی این مسابقات هستند که در روز ١٢ مرداد ماه به صورت غیرحضوری و سراسری برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه