English

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان خبرداد؛

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد دراستان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان hc پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد دراستان اصفهان طی چهار ماهه نخست سال جاری خبرداد.

پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد دراستان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، احمد رضایی گفت: در چهارماهه نخست امسال با پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات ، ۲۱۰ طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد استان راه اندازی شد.

وی اصلی‌ترین محور فعالیت کمیته امداد در رفع محرومیت را پرداخت تسهیلات با هدف ایجاد اشتغال پایدار اعلام کرد و گفت: در چهارماهه نخست امسال با پرداخت تسهیلاتی بیش از ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، زمینه اشتغال، تامین درآمد و معیشت خانوار‌های مشمول ۲۱۰ طرح مددجویی فراهم شده است.

رضایی با اشاره به اینکه افراد بیکار بدون پوشش بیمه که دهک خانوار آن‌ها زیر ۵ است می‌توانند از تسهیلات اشتغال استفاده کنند، افزود: پرداخت تسهیلات در قالب اشتغال خرد و متوسط می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال، گره‌گشای مشکلات معیشتی خانوار‌های تحت حمایت باشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه امسال تاکنون ۲۳۵ نفر دوره آموزشی و مهارت آموزی برای افراد نیازمند برگزار شده، گفت: امسال با هدف کاربردی سازی برنامه آموزش مهارتی و نزدیک کردن آن برای دستیابی به موقعیت‌های شغلی، اجرای ۵ هزار و ۴۲۵ دوره آموزش کسب و کار تا پایان سال برنامه ریزی شده که درحال حاضر نیز تعدادی از این دوره‌ها درحال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه