English

وزش باد و تندباد، به وجود آمدن گردوخاک؛

هواشناسی اصفهان تا روز دوشنبه هشدار زرد صادر کرد

اداره کل هواشناسی اصفهان از امروز تا آخر دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

هواشناسی اصفهان تا روز دوشنبه هشدار زرد صادر کرد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رییس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان درباره باد و گردوخاک و کاهش کیفیت هوا هشدار سطح زرد صادر کرد.

خانم امینی بیان داشت: وزش باد و تندباد، به وجود آمدنِ گردوخاک و کم شدنِ شعاع دید و کیفیت هوا خصوصا بعدازظهرها و شبها، آب و هوای استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی بیان داشت: شنبه و یکشنبه، خوروبیابانک، چوپانان، اردستان، مهاباد، زواره، انارک، نایین، ورزنه، بادرود، آران و بیدگل، کاشان، اصفهان، شرق اصفهان، نجف آباد، مورچه خورت، مبارکه، زرین شهر و کبوتر آباد شاهد این پدیده ها خواهند بود.

رییس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان در ارتباط با دوشنبه نیز افزود: در این روز، این پدیده ها در اردستان، مهاباد، زواره، آران و بیدگل، بادرود و مناطق همجوار با استان قم اتفاق خواهد افتاد.

امینی به مردم، خصوصا گروه های حساس توصیه کرد: تا جای ممکن، وارد فضای باز نشوند، خودروشان را در اطراف درختان فرسوده و ساختمان های نیمه ساخته متوقف و پارک نکنند و صنایع حساس به گرد و خاک(مثل کامیونهای مصالح بَری و غذافروشی ها) هم مدیریت و محافظت شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه