English

کارشناس هواشناسی استان اصفهان خبر داد:

کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش 6 تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی 24 ساعت آینده خبر داد.

کاهش 6 تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در غرب و جنوب استان بیان کرد: دمای هوا در اصفهان بین 6 تا 8 درجه کاهش می یابد.

وی گفت: وضعیت جوی در بسیاری از مناطق استان ابری تا نیمه ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: همچنین در مناطق شرقی استان وزش باد شدید همراه با گردوخاک و طوفان لحظه‌ای با سرعت ۶۰ تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود.

آقایی با اشاره به احتمال کولاک برف در نیمه غربی و جنوبی استان گفت: در دیگر مناطق استان نیز بارش های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به بارندگی های روز گذشته در استان افزود: بیشترین بارش در شهرستان سمیرم با ۱۳و سه دهم میلی‌متر بارش و 7سانتی‌متر بارش برف، شهرستان چادگان ۸/۴ میلی‌متر باران، فریدون‌شهر ۸ میلی‌متر باران و ۱۰ سانتی‌متر برف گلپایگان ۴/۳ میلی‌متر بارش، داران ۴و نیم میلی‌متر باران، دهاقان ۴/۶ میلی‌متر بارش، زرین‌شهر ۳/۱ میلی‌متر بارش، بویین ۳ میلی‌متر بارش و اصفهان ۱/۴ میلی‌متر، خوانسار ۵/۳ و یک سانتی‌متر برف، بویین و میاندشت ۳ میلی‌متر، دهق ۹ دهم میلی‌متر، شهرضا دو دهم میلی‌متر، گلپایگان ۴/۳، مبارکه یک میلی‌متر، میمه دو دهم میلی‌متر، نجف‌آباد یک میلی‌متر و نطنز نیز ۲/۴ میلی‌متر بوده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیان کرد: امروز دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد و فردا صبح در سردترین ساعات به صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

آقایی گفت:  شهرستان ورزنه با ۱۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و شهرستان بویین و میاندشت با منفی ۱۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه