English

مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان خبرداد؛

انجام بیش از ۱۰ میلیون ویزیت در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان اصفهان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در سال گذشته بالغ بر 10 میلیون ویزیت در مراکز درمانی و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان انجام شد.

انجام بیش از 10 میلیون ویزیت در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد رجالی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به انجام بیش از 10 میلیون ویزیت در مراکز درمانی و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان بیان کرد: ویزیت بیماران در استان 18 درصد ما افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: در سال 1401 برای درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان اصفهان بیش از 55 هزار و 204 میلیارد ریال هزینه شده است که نسبت به سال گذشته رشد 74 درصدی داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به رتبه دوم استان بین 32 مدیریت درمان تامین اجتماعی از نظرتعداد جراحی بستری گفت: طی سال گذشته تعداد بستری‌ها 18 درصد و جراحی 20 درصد بیشتر شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: سال گذشته 15 درصد عمل‌های جراحی استان در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی انجام شده است.

رجالی ادامه داد: بیش از 10 میلیون و 790 هزار مراجعه سرپایی پذیرش و خدمات به بیماران در بخش درمان مستقیم ارائه شده است  که نسبت به سال 1400 یک رشد 14 درصدی داشته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه تأمین اجتماعی بزرگترین خریدار درمان و دومین ارائه دهنده خدمات درمانی می باشد، افزود: در استان اصفهان 33 مرکز درمانی وجود دارد  که بین 15 تا 30درصد خدمات درمانی به شهروندان ارائه می دهند.

نشست درمان اصفهان

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در خصوص مطالبات دانشگاه علوم پزشکی توضیح داد: تا دی ماه سال گذشته مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت و مبلغ 200 میلیارد تومان از اسفند ماه باقی مانده که به زودی پرداخت خواهد شد.

رجالی با اشاره باینکه سازمان سه هزار میلیارد تومان به حساب دانشگاه‌های علوم پزشکی واریز کرده است، افزود: کل بدهی ما در کشور سه هزار و 500 میلیارد تومان بود و این درحالی است که تأمین اجتماعی حدود پنج هزار میلیارد تومان از وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی طلب دارد و لازم است بدهی‌های ما با دانشگاه تهاتر شود.

وی در ارتباط با تعداد مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی استان اظهار داشت: در استان اصفهان در بخش درمان مستقیم 3 بیمارستان با مجموع 896 تخت مصوب و 28 پلی کلینیک و درمانگاه داریم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: در بخش درمان غیر مستقیم با بیش از 32 میلیون و 143 هزار نسخه سرپایی نسبت به سال 1400 رشدی معادل 28 درصد داشته ایم.

به گزارش موج؛ تعداد بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان اصفهان حدود 3 میلیون و 688 هزار نفر است که در بخش درمان غیر مستقیم برای خرید خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز بیمه شدگان 4173 مرکز با تامین اجتماعی استان اصفهان قرارداد دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه