English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد؛

دستگیری یک قاتل فراری بعد از ۴ سال در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که در سال ۹۸ پس از سرقت اموال داخل یک خودرو ، راننده آن را به قتل رسانده و متواری شده بود، خبر داد.

دستگیری یک قاتل فراری بعد از ۴ سال در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند درباره جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران بیان داشت : آبان ماه سال ۹۸ پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهر کاشان، ماموران گشت انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان با حضور در محل با جسد مردی روبه رو شدند که بر اثر برخورد با یک دستگاه خودروی سواری پژو۴۰۵ به قتل رسیده بود.

وی افزود: در این رابطه با بررسی دقیق صحنه و شناسایی هویت مقتول، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری ضارب که پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده بود، در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات علمی و تخصصی خود دریافتند که قاتل قصد سرقت اموال داخل خودروی مقتول را داشته و پس از حضور وی در صحنه فرد قاتل او را با  خودرو زیرگرفته و از محل متواری شده است.

سرهنگ کاکاوند با بیان اینکه متهم مدام مکان خود را تغییر داده و هیچ اثر و ردی از خود برجا نمی گذاشت گفت:تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پس از ۴سال  اطلاعاتی در خصوص محل اختفای متهم در یکی از استان های مرکزی کشور بدست آورده و پس از اخذ نیابت قضایی به این استان رفته و با انجام یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به شهرستان کاشان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت:متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود ولی وقتی با شواهد و مستندات پلیس مواجه شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل راننده خودرو اعتراف کرد و با تکمیل شدن تحقیقات این شخص برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه