English

همزمان با ایام ماه مبارک ذی الحجه ؛

آغاز ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآنی باران وحی

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت:آغاز ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآنی باران وحی همزمان با ایام ماه مبارک ذی الحجه ثبت نام از مددجویان علاقمند شرکت در ششمین دوره مسابقات قرآنی باران وحی آغاز و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

آغاز ثبت نام ششمین دوره مسابقات قرآنی باران وحی

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا مومی با اعلام این خبر اظهار داشت: مددجویان علاقمند برای شرکت در مسابقات ملی باران وحی از طریق ورود به سامانه هم گروه در سامانه سها، می توانند ثبت نام کنند.

 وی با اشاره به اینکه هر یک از علاقمندان متناسب با سن و جنسیت خود می تواند حداکثر در سه رشته شرکت کند، ادامه داد: این رشته ها شامل سبد آوایی از جمله: تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی و تخصصی، صحیح خوانی، اذان، صحت قرائت نماز و...، در سبد مفاهیم شامل: فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، در رسته هنری شامل: نقاشی، خوشنویسی و قصه گویی می باشد.

مومی اهداف جشنواره را شناسایی و توانمندسازی قرآن آموزان جامعه هدف، انس و ارتقای دانش قرآنی مخاطبین و ایجاد انگیزه و اعتماد به نفس به واسطه رقابت سالم در مسابقات توصیف کرد و افزود: علاقمندان می توانند در سه گروه سنی زیر ۱۲ سال، بین ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در این مسابقات شرکت کنند.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان، با بیان اینکه آثار توسط داوران استانی در هر رشته بررسی خواهد شد، گفت: نتایج به تفکیک هر استان در رتبه های اول تا سوم در تمامی رشته ها مشخص و سپس براساس سطح و میانگین نمرات، آثار دارای رتبه برتر، مجدد به صورت ملی داوری خواهد شد و به نفرات برگزیده کشوری اعلام می شود.

 گفتنی است؛ به نفرات برتر استانی وکشوری در کلیه رشته ها، هدایای نقدی از ۵۰۰ هزار تومان تا سقف ۱۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه