English

یادداشت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و روز ازدواج یادداشتی را منتشر کرد.

یادداشت مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد  استان اصفهان به مناسبت اول ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و روز ازدواج در یادداشتی نوشت:

بسمه تعالی

اولین روز از ماه ذی الحجه سالروز زیباترین پیوند آسمانی در سرتاسر گیتی است که نمونه تکرار نشدنی در تاریخ می باشد. در این روز فرخنده مولی الموحدین حضرت علی(علیه السلام ) و حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) برترین بانوی جهان پیمان عشق بستند و خداوند برترین فرستاده خویش حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) را بر این پیمان گواه گرفت.

برکت ازدواج حضرت علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (علیها السلام) عمری به گستردگی آفتاب دارد. در این فرخنده ترین ازدواج که به فرمان خداوند و گواه بودن رسول خدا بود فرشتگان آسمان در سرور و شادمانی و بهشتیان به زینت و زیور آراسته شده بودند.

آری پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) ازدواج دخترش را به ساده ترین شیوه انجام دادند تا برای همه جوانانی که در آستانه ازدواج هستند سرمشق نیکویی باقی بماند. پس اگر خواهان سعادت هستیم و پیرو راستین اسلام، بایستی تا حد توان تلاش کنیم تا ازدواج بر مبنای صحیحی انجام پذیرد و ساده زیستی در تمام شئون زندگی سرلوحه باشد.

هم کفو بودن، قناعت و دوری از تجملات است که پیوندی را پیوند آسمانی لقب می دهد و رضایت خدا و رسول خدا را تضمین می کند.

کریم زارع

 مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه