English

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در گفتگو با موج:

بیش از ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان فاقد مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت:مشکلات بیش از ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار فاقد مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه چند برابر سایر مددجویان است.

بیش از ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصفهان فاقد مسکن هستند

کریم زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با بیان اینکه درحال حاضر ۲۳ هزار و ۷۵۹ خانوار تحت حمایت این نهاد فاقد مسکن هستند، اظهار داشت: با بررسی های انجام شده تعداد ۱۳ هزار و ۵۷۰ زن سرپرست خانوار در میان جمعیت تحت حمایت فاقد مسکن، می باشند که متاسفانه مشکلات این بخش از جامعه هدف کمیته امداد با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه چندبرابر است.

وی با اشاره به خدمات ارئه شده به خانوارهای فاقد مسکن، ادامه داد: در ۲ ماهه سال جاری تسهیلات ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط صندوق امداد ولایت برای کمک به خانواده های فاقد مسکن تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

این مقام مسئول کمک به تامین مسکن مددجویان را یکی از اولویت های اساسی خدمت رسانی مطرح کرد و افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، ماهیانه مبلغ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان، کمک هزینه اجاره بها نیز به مددجویان فاقد مسکن ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با قدردانی از حمایت خیران و نیکوکاران در تامین این نیاز اساسی مددجویان، گفت: امیدواریم با مساعدت بیش از پیش مردم خیر بتوانیم پروژه های در دست اقدام را تکمیل و هرچه سریعتر سرپناهی امن برای خانوارهای نیازمند تامین کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه