English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد؛

دستگیری ۲ مواد فروش تلگرامی در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی 2خرده فروشی که در بستر فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کردند دستگیر شدند.

دستگیری 2 مواد فروش تلگرامی در  شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی و رصد فضای مجازی، از تبلیغ و فروش مواد افیونی در بستر این فضا و در شبکه اجتماعی تلگرام مطلع و شناسایی و دستگیری عاملان آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا با تلاش مأموران 2 خرده فروشی که با نامهای مستعار در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش انواع مخدر در شهرستان شاهین شهر می کردند شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان بیش از یک کیلو انواع مواد مخدر که در پک های کوچک بسته بندی و آماده فروش بودند کشف شد تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان بر عزم جدی پلیس شهرستان برای مقابله با سوداگران مرگ و توزیع کننده گان مواد افیونی تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه