English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

انهدام ۸۰ باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان/ دستگیری ۳۲۷ قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 80 باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان و دستگیری 327 قاچاقچی عمده مواد در سال جاری خبر داد.

انهدام 80 باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان/ دستگیری 327 قاچاقچی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،سردار میرحیدری در جمع اصحاب رسانه با اشاره به انهدام 80 باند قاچاق مواد مخدر در استان بیان کرد: طی ده ماهه گذشته کشفیات هروئین 109درصد و ماده صنعتی شیشه 78درصد افزایش یافته و کشفیات ماده مخدر تریاک 41 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اجرای 2200طرح مقابله با مواد مخدر در محلات طی مدت 10ماه گذشته در استان افزود: برخورد با خرده فروشان کاهش یافته و میزان دستگیری آنان به 6درصد رسیده است و طی این مدت 327 قاچاقچی عمده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره  به کشف 22قبضه سلاح از باندهای مواد مخدر در استان گفت: در 10 ماه گذشته 466 خودرو سنگین و سبک و 26 دستگاه موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

راه اندازی کمپ ترک اعتیاد ماده 16 در مجموعه باغ فدک

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به گلایه‌ها و نگرانی‌هایی که در ارتباط با راه اندازی ماده ۱۶ مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: طی روزهای آینده در راستای راه‌اندازی ماده 16 مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان کارتن خواب و متجاهر مجموعه فدک راه‌اندازی می‌شود.

سردار میرحیدری بیان داشت: طی 10ماه گذشته در استان 144باند سرقت دستگیر و هشت باند سرقت قطعات خودرو منهدم و در مجموع 5هزار و 600 میلیارد ریال اموال مسروقه نیز به مال باختگان مسترد شده است.

انهدام 60 باند سرقت در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با آمار سرقت در استان گفت: طی سال جاری  60باند سرقت از منازل، پنج باند سرقت احشام، 18باند سرقت موتورسیکلت، 24  باند سرقت سیم برق و سه باند سرقت مسلحانه و یک باند سرقت از کامیون‌ها منهدم شد.‌

وی با اشاره  به کاهش سرقت در برخی از شهرستان های استان در سال جاری افزود: در شهرستان خوانسار11.3درصد، در شهرضا 11.2درصد،در گلپایگان، 2.5 درصد، نایین 5درصد، نطنز 15درصد، تیران و کرون 2درصد، دهاقان 6 درصد، خورو بیابانک 30 درصد و بویین میاندشت 3 درصد کاهش سرقت را شاهد بودیم.

کشف و ضبط  613 میلیاردتومان کالای قاچاق

سردار میرحیدری در خصوص آمارقاچاق کالا نیز توضیح داد: طی 10ماه گذشته تعداد پرونده های بالای یک میلیارد تومان 75درصد و پرونده‌های بالای 500میلیون تومان 190درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 613میلیارد تومان است، ادامه داد: در سال جاری کشفیات کالاهای قاچاق در استان 66درصد افزایش داشته است.‌

وی بیان داشت: طی 10 ماهه سال جاری  تعداد 517 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق و 124 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق نیز توقیف شدند.

افزایش 186 درصدی کشف سوخت قاچاق در استان

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به افزایش 186 درصدی کشف قاچاق سوخت تاکید کرد: ضروری است تا رسانه‌ها مردم را از خسارات و خطراتی که خودروهای سنگین و سبکی که مبادرت به حمل و قاچاق مواد سوختی می کنند، آگاه کنند و مردم نیز هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

سردار میرحیدری با اشاره به افزایش 209 درصدی قاچاق ارز اظهار داشت: طی 10ماه گذشته دراستان  افزایش 191درصدی قاچاق لوازم خانگی، 4.10 درصدی زمین خواری و کاهش هفت درصدی اخلال در نظام اقتصادی را شاهد بوده ایم.

افزایش 3 درصدی آمار جرایم خشن در اصفهان

وی در ارتباط با جرایم خشن نیزگفت: طی 10 ماه گذشته در استان جرایم خشن سه درصد افزایش داشته و سه باند سرقت مسلحانه نیز دراین رابطه متلاشی شده است.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص تصادفت درون شهری افزود: علی رغم اینکه چندین سال پیاپی شاهد کاهش میزان فوتی های ناشی از تصادفات درونشهری بودیم اما متاسفانه امسال شمار فوتی‌ها طی 10ماه گذشته دراستان 33درصد افزایش داشته است.

کاهش 5 درصدی فوتی های تصادفات برون شهری

سردار میرحیدری با اشاره به افزایش یک درصدی  تصادفات جرحی درون شهری گفت: طی سال جاری در حوزه جاده‌ای تعداد جان باختگان برون شهری در استان پنج درصد کاهش اما در تصادفات جرحی 25 درصد افزایش داشته ایم.

وی در ارتباط با حوزه پلیس فتا توضیح داد: در سال جاری میزان میزان پرونده های تشکیل شده 7 درصد رشد ،کلاهبرداری رایانه ای 6.7 درصد کاهش و برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی 38درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امسال 5 هزار و 400 مورد حساب کلاهبرداران مسدود و 10 طرح نیز در جهت ارتقای امنیت سایبری استان اصفهان اجرا شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه