English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

تشکیل ۳۷۲ پرونده جرایم ویژه اقتصادی در اصفهان/ دستگیری ۳۷۰ نفر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تشکیل 372 پرونده جرایم ویژه اقتصادی در اصفهان و دستگیری 370 نفر در این حوزه خبر داد.

تشکیل 372 پرونده جرایم ویژه اقتصادی در اصفهان/ دستگیری 370 نفر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) با اشاره به رشد 970 درصدی پرونده های اقتصادی تشکیل شده در استان اصفهان گفت: در این راستا 372 پرونده به ارزش ریالی 6 هزار و 698 میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه 204خوردو توقیف و 370 نفر دستگیر شده‌اند، اضافه کرد:عمده پرونده‌های تشکیل شده مربوط به کالاهای اساسی بوده است.

این مقام انتظامی با هشدار به رانندگان خودروهای شوتی گفت: با هوشمندسازی ورودی‌های استان خودروهای شوتی از همان ابتدای ورود به استان رصد می شوند.

دستگیری 360 خودروی شوتی در استان اصفهان

سردار محمدرضا میرحیدری با اشاره به شناسایی و دستگیری 360 خودروی شوتی در استان هشدار داد:رانندگان خودروهای شوتی به اصفهان نیایند که برخورد سختی به آنها خواهد شد و هیچ خودروی شوتی در اصفهان نباید تردد کند

وی در ارتباط با عملکرد پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: با تغییرات وضعیت کشور همسایه و محدودیت‌های اعمال شده کاهش ورود مواد مخدر را شاهد بوده ایم.

این مقام انتظامی افزود: طی 80 روز گذشته در سال جاری شاهد کاهش 56درصد کشفیات مواد مخدر، افزایش 2 درصدی جمع آوری معتادان و در زمینه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر 4 درصد کاهش داشته ایم.

سردار میر حیدری در ارتباط با سرقت ها در استان نیز توضیح داد: با اشاره به اینکه سال گذشته سرقت‌های مهم 9 درصد و کل سرقت‌ها 5درصد در استان کاهش داشت، گفت: میزان سرقت از مغازه‌ها 17درصد کاهش و سرقت منزل نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3درصد کاهش داشته است.

 وی با بیان اینکه طی 80 روز گذشته سرقت‌ها یک درصد افزایش داشته است، افزود: طی این مدت سرقت‌های مهم 6 درصد کاهش ، سرقت موتورسیکلت 6درصد کاهش، سرقت اتومبیل 5 درصد کاهش، سرقت احشام 15درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: طی 80روز گذشته 46 باند سرقت در استان شناسایی و دستگیر شدند که متاسفانه این باندها سرقت محموله انجام می‌دهند که بسیار خطرناک است.

کاهش 40 درصدی تجاوز به عنف در استان اصفهان

 سردار میرحیدری با اشاره به کاهش 40 درصدی تجاوز به عنف در استان اصفهان در 80 روز گذشته بیان داشت: طی این مدت جعل 31درصد کاهش ،کلاهبرداری 9 درصد کاهش و  جرایم سایبری افزایش 23 درصدی داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به کاهش 36 درصدی کلاهبرداری رایانه‌ای افزود: برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب 103درصد افزایش داشته.

 وی با بیان اینکه شناسایی و تشکیل پرونده قضائی در اصفهان 30 درصد افزایش داشته است، گفت: 465 سایت مجرمانه نیز در استان شناسایی و مسدود شده است.

رشد 970 درصدی 970 درصد تشکیل پرونده اقتصادی

سردار میرحیدری ادامه داد: در حوزه پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان طی 80 روز گذشته 970 درصد رشد پرونده را در این بخش داشته ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با میزان تماس های گرفته با سامانه 197 گفت: طی 80 روز گذشته  میزان تماس های مردمی 18 درصد رشد داشته است که نشانگر اعتماد مردم به این سامانه است.

وی ادامه داد: 11 درصد از این تماس‌ها پاسخگویی، راهنمایی و ارشاد مردم بوده است و انتقادات نسبت به سال گذشته 21درصد رشد و تقدیر از پلیس 42 درصد رشد داشته است.

تماس روزانه 12 هزار تماس با پلیس 110 در استان اصفهان

این مقام انتظامی با بیان اینکه به صورت میانگین روزانه 12هزار تماس با پلیس 110تماس برقرار می‌شود، گفت: طی 80 روز گذشته مجموعا 923 هزار و 318تماس با 110برقرار شده است.

سردار میرحیدری با اشاره باینکه میزان تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته است، افزود:با افزایش نیرو به این سامانه اشتغالی خطوط 97 درصد کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: 19درصد از تماس‌های گرفته شده  با 110مربوط به درگیری، 16درصد تصادفات، 11درصد سرقت، 8درصد مزاحمت، 3 درصد مواد مخدر، یک درصد جرایم سایبری، 1درصد جرائم اقتصادی و 42 درصد سایر موارد بوده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سرقت ها در استان 11 درصد کاهش داشته است، گفت: همچنین با کاهش  9 درصدی سرقت‌های مهم خوشبختانه شرایط خوبی را در استان داریم.

کاهش 6 درصدی تصادفات درون شهری در استان اصفهان

سردار میرحیدری در ارتباط با تصادفات استان نیز گفت: در سال گذشته تعداد متوفیان تصادفات درون شهری در استان 6درصد کاهش داشته است، اما متوفیان تصادفات برون شهری 3 درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد:طی 80روز گذشته، تعداد متوفیان تصادفات درون شهری در استان  36درصد کاهش و تعداد متوفیان تصادفات برون شهری نیز 16درصد کاهش است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش 30 درصدی نزاع و درگیری فردی گفت: نزاع دسته جمعی در استان نیز 32 درصد کاهش داشته است که این امر ناشی از همکاری و هم افزایی همه بخش‌ها می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه