English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام ۸۰ باند توزیع مواد مخدردر اصفهان / کشف ۴۵ تن انواع مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام ۸۰ باند توزیع مواد مخدردر اصفهان و کشف ۴۵ تن انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی خبر داد.

انهدام ۸۰ باند توزیع مواد مخدردر اصفهان / کشف ۴۵ تن انواع مواد مخدر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار میرحیدری در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا (س) بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون با تلاش پلیس  ۸۰ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر در اصفهان منهدم و ۴۵ تن مواد مخدر کشف شده است

دستگیری بیش از 11 هزار نفر معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در اصفهان

وی اضافه کرد: همچنین طی  ۱۰ ماه گذشته ۱۱ هزار و ۹۲۰ نفر در رابطه با مواد مخدر دستگیر شدند و در سال جاری در استان اصفهان موارد برخورد با افراد معتاد و توزیع کننده مواد مخدر  ۱۳ درصد افزایش داشته است.

سردار میرحیدری با اشاره باینکه نیروی انتظامی نقش مهمی  در تأمین امنیت کشور برعهده دارد، گفت: امام خمینی (ره) نیروی انتظامی را محور امنیت دانستند و این امر نشانگر اهمیت مسئولیت پلیس در نظام جمهوری اسلامی است.

این مقام انتظامی افزود: نظام جمهوری اسلامی به رغم همه تحریم‌های ظالمانه  در سال های اخیر برای جلوگیری از پیشرفت و عزت انقلاب با عنایت الهی ، مقاومت و ایستادگی مردم پا برجا است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین راهبرد ناجا خدمت به مردم است، اظهار داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی ناجا تقویت روحیه ولایتمداری، توسعه و ارتقای سطح آموزش و مهارت گرایی، تحقق پلیس هوشمند و پیشگیری و مقابله با جرایم سازمان یافته در فضای حقیقی و مجازی، در دستور کار است.

افزایش 51 درصدی انهدام باند های سرقت در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با  آمار سرقت در استان ادامه داد: ۵۱ درصد انهدام باندهای سرقت و ۲۷ درصد دستگیری سارقان در سال جاری در استان اصفهان افزایش یافته است.

سردار میرحیدری اضافه کرد: در استان اصفهان  وقوع سرقت 4 درصد افزایش داشته است که در این رابطه نسبت به میانگین کشوری شرایط بهتری را داریم.

افزایش 6 درصدی وقوع قتل در اصفهان

وی در خصوص آمار قتل نیز بیان داشت: در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 6 درصد افزایش قتل را دراستان داشته ایم.

این مقام انتظامی توضیح داد: این آمار به ویژه در 3 ماهه اخیر به دلایل مشکلات اقتصادی در استان افزایش یافته است که البته اغلب این قتل‌های صورت گرفته در استان مربوط به اتباع خارجی و مهاجران است.

سردار میرحیدری ادامه داد: در 10 ماهه سال جاری کاهش حدود 46 درصدی در خصوص آدم ربایی در استان اصفهان داشته ایم و همچنین در این حوزه ۱۱۷ درصد رشد کشفیات بوده است.

کشف 88 درصدی موارد جعل در استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ارتباط با موارد جعل در استان نیز گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۷ درصد در این حوزه کاهش داشته ایم که تا کنون با تیزبینی و پیگیری پلیس ۸۸ درصد موارد جعل در استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در هشت ماه سال جاری تصادفات فوتی درون شهری در استان 6 درصد کاهش داشته است، گفت: در این زمینه سهم موتور سیکلت ها 5 درصد و عابران پیاده ۱۵ درصد بوده است.

کشف بیش از 5 هزار دستگاه ماینر قاچاق 

سردار میرحیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه امنیت اقتصادی افزود: 5630 دستگاه ماینر بیت کوین در سال جاری در استان اصفهان جمع آوری شده است که بیشترین آمار کشفیات مربوط به شهرستان شاهین‌شهر با 1451 دستگاه، شهرضا ۸۷۳ دستگاه و اصفهان ۷۵۱ دستگاه ماینر بوده است.

این مقام انتظامی همچنین گفت: در حوزه کشفیات اقلام بهداشتی در استان  ۷۰ درصد افزایش کشف داشته ایم  که در این ارتباط پلیس امنیت اقتصادی ۳۰۰ دستگاه خودرو قاچاق و ۱۰۰ تن شیرخشک در سال جاری کشف کرده است.

وی با اشاره به شناسایی 1481  سایت مجرمانه در استان اصفهان  افزود: 8 طرح عملیاتی در این رابطه اجرا شده و همچنین از ۹۶۳ واحد صنفی در استان بازدید شده است.

کاهش 55 درصدی برداشت های غیر مجاز اینترنتی

سردار میرحیدری در ارتباط با برداشت های اینترنتی توضح داد: در استان اصفهان  ۵۵ درصد برداشت های غیر مجاز اینترنتنی کاهش داشته است، در حالی است که کلاهبرداری رایانه‌ای ۱۴ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال جاری موارد حضوری به مراکز ۱۹۷ حدود ۶۵ درصد رشد داشته  است و همچنین تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ پلیس 17 درصد افزایش داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه