English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

سرقت ۵۰ کیلو طلا در اصفهان / دستگیری یک نفر توسط نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان از شناسایی عامل سرقت 50 کیلو طلا به ارزش 650 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرقت 50 کیلو طلا در اصفهان / دستگیری یک نفر توسط نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: در پی وصول پرونده شکایت 12 نفر از طلافروش های شهر اصفهان مبنی بر سرقت 50 کیلو طلا از آنان و متواری شدن سارق، موضوع شناسایی عامل این سرقت در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات علمی و تخصصی صورت گرفته مشخص شد فردی که در زمینه انتقال طلاها به صورت کیفی فعالیت می کرده و با طلافروش ها در این خصوص همکاری داشته به صورت حرفه ای اقدام به خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ 650 میلیارد ریال کرده و سپس متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم هیچ گونه اثر و ردی از خود برجای نگذاشته بود، اظهار داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی و جستجوهای پیچیده و هوشمندانه ماموران، مخفیگاه فرد مذکور در یکی از شهرستان های استان شناسایی و ماموران طی یک عملیات ضربتی به محل اعزام و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه متهم در هنگام دستگیری با ماموران درگیر شده بود گفت: فرد مذکور با شکایت مال باختگان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه