English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

جلوگیری از ورود روزانه ۱۲۰۰ خودرو به استان اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از ممنوعیت ورود روزانه ۱۲۰۰ خودرو به استان اصفهان خبر داد.

جلوگیری از  ورود روزانه ۱۲۰۰ خودرو به استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: روزانه به طور میانگین هزار و ۲۰۰ خودرو که از شهرهای قرمز و نارنجی سفر کرده بودند در ورودی‌های استان شناسایی و به استان‌های خود بازگردانده شدند.

وی به عملکرد این فرماندهی در طرح نوروز ۱۴۰۰ پرداخت و اظهار کرد: به لطف خداوند و مشارکت مردم و همکاری دستگاه‌های خدماتی و اجرایی امنیت و آرامش خوبی در سطح استان فراهم شد به نوعی که در مجموع سرقت ها با ۱۱ درصد کاهش و در جرایم خشن هم با ۵۷ درصد کاهش مواجه بودیم.

این مقام ارشد انتظامی از رشد ۲۰۳ درصدی میزان کشف به وقوع جرایم خبر داد و گفت: مجموع دستگیری‌های نوروز امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۶۲ درصد رشد داشت که این موضوع حاکی از افزایش تحرک در پلیس استان است.

سردار میرحیدری تصریح کرد: در نوروز امسال ۴ تُن و ۳۶۸ کیلو انواع مواد مخدر توسط مأموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مبادی ورودی استان کشف شد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۷ درصدی برخوردار است.

وی از اجرای ۴ هزار و ۶۰۰ عملیات سایبری توسط مأموران پلیس فتا در نوروز امسال خبر داد و گفت: این عملیات‌ها بیشتر در زمینه جرم‌یابی، رصد سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، رسیدگی به گزارش‌های مردمی و پیشگیری از جرایم سایبری بود و نیروهای این پلیس در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت گزاری به مردم بودند.

سردار میرحیدری ، برخورد با خانه‌های کلیدی و واحدهای آپارتمانی که به صورت غیر مجاز اقدام به پذیرش مسافر می‌کردند را یکی از اقدامات برجسته پلیس استان در نوروز عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۹۶ واحد آپارتمان و منزل مسکونی که به صورت غیر قانونی و غیر مجاز، افراد فاسد و خلافکار از استان‌های دیگر در آنها پذیرش شده بودند شناسایی و با حکم مقام قضائی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان چاپ کتابچه نسیم آگاهی بخش توسط پلیس پیشگیری این فرماندهی را به عنوان یکی از اقدامات برجسته دیگر در ایام نوروز برشمرد و اظهار داشت: تعداد ۱۰۰ هزار جلد از این کتابچه با همکاری و مشارکت تعدادی از شرکت‌های صنعتی چاپ و در اختیار مردم قرار گرفت و قرار است بخشی از این کتابچه‌ها نیز با کمک آموزش و پرورش در بین اولیا و مربیان و دانش آموزان و همچنین در بین کارکنان دیگر دستگاه‌ها توزیع شود که این اقدام مطمئناً در افزایش آگاهی مردم و کاهش جرم در جامعه مؤثر خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی به ثبت تردد ۱۸ میلیون خودرو در جاده‌های استان اصفهان طی ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: با این حال الحمدالله در حوزه درون شهری میزان تصادفات خسارتی ۶۱ درصد و تصادفات فوتی ۲۸ درصد کاهش داشت و در مجموع تصادفات شهری نیز با کاهش ۴۵ درصدی مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در راه‌های برون شهری با افزایش ۶۲ درصدی در تصادفات خسارتی و جرحی و با رشد ۲۵ درصدی در تصادفات فوتی نسبت به سال قبل مواجه بودیم تصریح کرد: در همین رابطه روزانه به طور میانگین هزار و ۲۰۰ خودرو که از شهرهای قرمز و نارنجی سفر کرده بودند در ورودی‌های استان شناسایی و به استان‌های خود بازگردانده شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی