English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف بیش از ۱۰هزار قلم لوازم خانگی احتکار شده در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف انبار بزرگ لوازم خانگی احتکاری به ارزش 110 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 10هزار قلم لوازم خانگی احتکار شده در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه های مقابله با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با رصد هوشمندانه خود از دپوی تعداد زیادی لوازم خانگی ایرانی در یکی از انبارهای حاشیه شهر اصفهان مطلع و در بازرسی از آن بیش از 10 هزار و 915 دستگاه انواع لوازم خانگی ایرانی شامل یخچال،اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش لوازم خانگی احتکار شده مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 110 میلیارد ریال است اظهار داشت: با توجه به اینکه مشخصات انبار مذکور در سامانه جامع انبارها به ثبت نرسیده و موجودی آن نیز اعلام نشده بود بنابر این جرم احتکار کالا محرز و نسبت به پلمب آن اقدام شد.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری مالک کالاهای مذکور و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و عنوان داشت: پلیس به طور مرتب و هوشمندانه تحرکات بازار و فعالان اقتصادی را رصد می کند و اجازه نخواهد داد عده ای از افراد سودجو و فرصت طلب با سؤ استفاده از شرایط اقتصادی کشور کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار کرده و در زندگی مردم اختلال ایجاد کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه