English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف انبار میلیاردی احتکار لوازم خانگی در خمینی شهر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار میلیاردی احتکار لوازم خانگی در خمینی شهر خبر داد.

کشف انبار میلیاردی احتکار لوازم خانگی در خمینی شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری گفت: در بازرسی از یک  انبار انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش 20 میلیارد ریال در در شهرستان خمینی شهر کشف و توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی از انبار مذکور یک هزار و 395 دستگاه انواع ماشین لباسشویی، 351دستگاه سبزی خرد کن، 63 دستگاه بخور، 72 دستگاه سرخ کن و 103 دستگاه جارو برقی که از مدت ها قبل در این انبار نگهداری شده بودند، کشف شد.

سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: تمامی کالاهای مکشوفه در این عملیات به دلیل عدم ثبت در سامانه انبارها و عدم ارائه آمار موجودی انبار به اداره صنعت، معدن و تجارت مشمول جرم احتکار شناخته شده و برابر حکم مقام قضائی نسبت به پلمب انبار مذکور اقدام شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکاری در این عملیات را بالغ بر 20 میلیارد ریال عنوان کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: موضوع مقابله و برخورد با سودجویانی که با احتکار کالاهای اساسی باعث بروز نوسانات قیمت کالاها در بازار و ایجاد مشکلاتی در زندگی مردم می شوند به صورت جدی در دستور کار پلیس است و از مردم هم می خواهیم هرگونه اطلاعاتی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به کارشناسان پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این گونه مجرمان برخورد قانونی صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه