English

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر خبر داد:

کشف احتکار ۳۰ میلیاردی لوازم خانگی در خمینی شهر/ دستگیری ۲ نفر توسط نیروی انتظامی

جانشین فرمانده انتظامی استان از احتکار 30 میلیاردی لوازم خانگی در یک انبار در شهرستان خمینی شهرو دستگیری 2 نفر در این رابطه توسط نیروی انتظامی خبر داد.

کشف احتکار 30 میلیاردی  لوازم خانگی در خمینی شهر/ دستگیری 2 نفر توسط نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی در یک انبار در شهرستان خمینی شهر، محموله ای لوازم خانگی و اقلام خوراکی احتکار شده به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: در بازرسی از انبار مورد نظر 120 کیسه برنج ایرانی ،90 کیسه برنج هندی،130 دستگاه انواع یخچال، 5 دستگاه ماشین لباسشویی، 6 دستگاه تلویزیون و 5 دستگاه جاروبرقی همگی بدون ثبت اداره "صمت" که احتکار شده بودند، کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری 2 نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش محموله احتکار  شده توسط کارشناسان مربوطه 30 میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از تحویل متهمان این پرونده به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه