English

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد:

نقش برجسته سازمان های مردم نهاد در همیاری دانشگاه های علوم پزشکی در ارتقای سلامت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر نقش برجسته سازمان های مردم نهاد در همیاری دانشگاه های علوم پزشکی در ارتقای سلامت جامعه خبر داد.

نقش برجسته سازمان های مردم نهاد در همیاری دانشگاه های علوم پزشکی در ارتقای سلامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کورش ساکی در نشست با اعضای موسسه خیریه امدادگران عاشوراء، بهره‌گیری از مشارکت مردم و توانمندسازی جوامع را به شنیده شدن صدای مردم در امر سلامت تعبیر کرد و آن را از ارکان مهم برای دست‌ یابی به سلامت همگانی و عدالت در سلامت دانست.

وی با تاکید بر عدالت بر سلامت گفت: امروز اجتماعی شدن سلامت به عنوان یک ضرورت و نه یک انتخاب مطرح است.

این مقام مسئول در پایان از زحمات موسسه خیریه امدادگران عاشوراء تقدیر کرد و گفت: پتانسیل عظیمی تحت عنوان سازمان های مردم نهاد (NGO) در دانشگاه وجود دارد که به راحتی می شود از آن در جهت منافع مردم و درمان و سلامتی جامعه استفاده کرد.

علیرضا مفرح رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه نیز در این نشست، در خصوص ساماندهی سمن ها (سازمان های مردم نهاد) و موسسات خیریه و خیرین حوزه سلامت مطالبی را بیان کرد.

عضو هیات مدیره موسسه خیریه امداد گران عاشورا نیز در این جلسه، گزارشی در خصوص اقدمات و فعالیت های سلامت محور این سازمان خیریه ارائه داد.

محسن تمدنی افزود: این موسسه در زمینه تامین دارو، تجهیزات مصرفی، تصویر برداری، آزمایشات تشخیص طبی و هزینه های بستری بیماران مبتلا به سرطان فعالیت می نماید و در سال گذشته مبلغ 26 میلیارد ریال در این زمینه هزینه کرده است.

گفتنی است ؛ در این جلسه، در مورد تامین تجهیزات پزشکی اساسی، راه اندازی بخش جراحی قلب، ساخت خوابگاه و پروژه های عمرانی بهداشتی و درمانی بحث و تبادل نظر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه