English

در آستانه شب یلدا صورت گرفت؛

اهدای بیش از ۲ هزار دستگاه بخاری به مددجویان کمیته امداد اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از اهدای بیش از 2 هزار دستگاه بخاری به مددجویان کمیته امداد اصفهان در آستانه شب یلدا خبر داد.

اهدای بیش از 2 هزار دستگاه بخاری به مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع گفت: در آستانه شب یلدا و شروع زمستان، بیش از ۲ هزار دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان اصفهان توزیع می شود.

وی با اشاره به توزیع وسایل گرمایشی بین خانواده های نیازمند، بیان داشت: همزمان با شروع فصل زمستان، ۲ هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز میان مددجویان با اولویت مناطق محروم و سردسیر استان توزیع می شود.

این مقام مسئول با قدردانی از کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان، خیران و موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری، ادامه داد: این نهاد سال گذشته حدود ۶۰۰دستگاه بخاری به نیازمندان مناطق محروم و سردسیر استان اهدا کرد و امسال نیز خوشبختانه با هم افزایی ۵۰ درصدی خیران، ۲ هزار و ۵۰ دستگاه بخاری گازسوز به ارزشی بالغ بر ۴ میلیارد تومان تهیه و در سه مدل بزرگ، متوسط و کوچک براساس نیاز مددجویان کمیته امداد اهدا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان، با اعلام اینکه مشارکت مردم خیر در حمایت از نیازمندان و خانواده های تحت پوشش موثر است، گفت: علاوه بر کد دستوری #۰۳۱۸۸۷۷ برای پرداخت نقدی نذورات، مراکز نیکوکاری و دفاتر این نهاد نیز در سراسر استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان هستند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه